Career

Junior Operations Manager/ka
Who are we? / Kdo jsme?
Back in 1949, Doyle, Dane, and Bernbach founded DDB in NY. Today, we're proud to have 200+ offices across 90+ countries. Our motto, "Unexpected works!" has been the driving force behind DDB Prague's rise as one of the top regional agencies. (We won the most ADC Awards in the Czech Republic last season.)
Our goal is to create work that not only impresses but makes others downright jealous. :) And with our in-house production, post-production, and sound studio, we have the tools to make it happen. Plus, with a think tank of 15 different nationalities, we're the most diverse agency around. So, if you're ready to join us and work with clients like McDonald's, Komercni banka, Volkswagen Commercial vehicles, Mars, GrandOptical, Rossmann, City of Prague, CZC, Panzani, and more, come on over!
Začalo to v New Yorku, kde Doyle, Dane a Bernbach v roce 1949 založili agenturu DDB. Teď máme přes 200 poboček ve více než 90 zemích, a od počátku se řídíme naší filozofií – „Unexpected works!“ A jsou to proto právě nečekaná řešení, která nám pomohla stát se jednou z předních agentur v ČR. (V posledním ročníku jsme byli nejúspěšnější agenturou na ADC Awards.)
Snažíme se dělat kreativu, která v lidech rezonuje a ostatní agentury na ní budou koukat se závistí. :) K tomu nám pomáhá i vlastní in-house produkce, postprodukce a plně vybavené zvukové studio. Hlavně však různorodost a unikátnost našeho týmu, kde se potkává až 15 národností. Tak se přidej a pracuj pro klienty jako McDonald’s, Komerční banka, Volkswagen Užitkové vozy, Mars, GrandOptical, Rossmann, Magistrát hlavního města Prahy, CZC, Panzani a mnoho dalších.
Co budeš dělat?
- Budeš podporou Head of Operations v rámci plánování kapacit (dlouhodobé i krátkodobé), eventů, office managentu apod., a pro CEO a management (správa kalendářů)
- Plánovat eventy a vzdělávací aktivity (interní i externí) – např. teambuildingy, večírky, školení apod.)
- Kompletně spravovat interní systém pro projektové řízení (distribuce, přerozdělování, zadávání úkolů, apod); předvídat možné souběhy a problémy na probíhajících úkolech/projektech, vytvářet návrhy řešení
- Dohlížet na provoz agentury, office managementu a zodpovídat za příjemné a čisté prostředí
- Spravovat nákup médií z fotobank, videobank apod.
Co potřebuješ?
- Zkušenost z reklamní agentury nutností
- Zkušenosti na stejné nebo podobné pozici alespoň 1 rok, ale není to nutností
- Vynikající organizační zkušenosti
- Schopnost se samostatně rozhodovat, prioritizovat a umět říkat ne
- Angličtina a čeština na vysoké komunikativní úrovni slovem i písmem
- Proaktivní, flexibilní, empatický a spolehlivý přístup
- Otevřenou mysl vůči novým výzvám
Co nabízíme?
- Silnou podporu mezinárodní agentury a profesionální přístup
- Spolupráci s kolegy z celého světa
- Nestandardní pracovní prostředí
- 20 dní dovolené + extra volno během vánočních prázdnin
- Cool a dog friendly kanceláře (myslíme to vážně, vyhráli jsme kanceláře roku 2019)
- Férové platební ohodnocení, protože cool kanceláře ti nájem nezaplatí :)
- 3 sick days
- Příspěvek na stravování
- HW i pro osobní využití
- Pravidelná školení, workshopy a jazykové kurzy během pracovní doby
- Staráme se o tvoje zdraví ve formě příspěvku na Multisport kartu
- Pravidelné teambuildingy a super akce
- Filmové noci a stroj na popcorn